Nr. 10 trøje gav mig mere ansvar
نوشته شده توسط : borrndmtroje

Den nye sæson, Billige Fodboldtrøjer Juventus Di Bara vil blive ændret til at bære nr. 10 trøje, Argentineren sagde i sociale netværk, " Brug denne trøje, lad mig påtage mig et større ansvar, Jeg vil forsøge at hjælpe mit hold, For at vinde hvert sejrspil, For at vinde hver begivenhed, Hvert trofæ. "

Efter at have taget den nye jersey, Dibala satte først på nr. 10 jersey. På sociale netværk, Dibala skrev denne store historiske værdi af billedet, Og sagde, " For et jersey nummer, Jeg tænkte et stykke tid, Giv op nr. 21 trøje, Jeg tænkte i lang tid, Det var en fornøjelse for ham at rejse mange trofæer. "

Dibala påpegede, at " Men nr. 10 jersey er meget speciel. Er i stand til at bære denne skjorte er en stor herlighed, Fordi denne skjorte har en stor ansvarsfølelse, Vil uddybe din følelse af tilhørsforhold til Juventus. Mange Trøjer Juventus legendariske spillere gennem denne skjorte. Dette er grunden til, at jeg lægger på denne jersey i dag, At bære nr. 10 trøje gør mig ikke kun klar over barndomsdrømmen, Lad mig også påtage mig et større ansvar. Jeg vil forsøge at hjælpe Juventus, For at vinde hvert sejrspil, For at vinde hver begivenhed, Hvert trofæ. "





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: